19 lis 2012
Kategoria:
Autor Agnieszka i Michał 0 komentarze

W gry grać

Jeszcze rok temu o grach planszowych miałam złe zdanie.

W dzieciństwie co prawda lubiłam w ten sposób spędzać czas i natrętnie szukałam kompanów do grania. W wieku 5 lat wierciłam moim rodzicom dziurę w brzuchu i z płaczem namawiałam ich do grania ze mną w „chińczyka” lub inne gry których byłam szczęśliwą posiadaczką. Kilka lat później grywałam dość często w tańszą wersję „monopolu” – euro biznes. Ale po jakimś czasie moje zamiłowanie do gier planszowych wygasło.
Całkowicie przestała mnie interesować tego typu rozrywka. Myślałam, że gry planszowe są nudne, rzucanie kostką i przesuwanie pionków po kiepskiej jakości nijakiej planszy nie wywoływało u mnie już wielkiego entuzjazmu. 
gra


Dopiero rok temu moje zamiłowanie do takiego typu spędzania czasu ponownie zostało rozbudzone. Przyczyniły się do tego poniedziałkowe spotkania w Miodosytni we Wrocławiu, organizowane przez sklep planszoweczka.pl,  na które zabrała mnie moja koleżanka. Podczas poniedziałkowych wieczorów można było całkowicie za darmo grać przyniesione przez organizatorów gry (piszę w czasie przeszłym, gdyż ostatni raz na takich spotkaniach z grami byłam w kwietniu, więc nie wiem czy są nadal organizowane w tym miejscu).
Po wieczorze spędzonym w Miodosytni byłam w szoku ile się w świecie gier planszowych zmieniło przez te kilkanaście lat. Większość gier w jakie miałam okazję grać tego wieczoru była naprawdę wciągająca i budząca ogromne emocje. Poza tym jakość wykonania także niesamowicie zyskała na jakości, plansze, karty, pionki – jest dopracowana  i ich wygląd zachęca do udziału w zabawie.
Na zakończenie kilka słów o wspomnianym w tekście sklepie planszoweczka.pl. Jest to świetny sklep oferujący naprawdę bogaty wybór gier. Ale oferują także coś więcej niż możliwość zakupu planszówek. Możecie u nich wypożyczyć grę na kilka dni i przetestować w domowym zaciszu! Możecie także skorzystać z możliwości przetestowania gier podczas poniedziałkowych spotkań z grami. Zatem jeśli tylko jesteście we Wrocławiu  odwiedźcie sklep planszoweczka.pl bo to świetny sposób na nudę.  

Komentarze

Komentuj śmiało!