25 lis 2012
Kategoria:
Autor Agnieszka i Michał 0 komentarze

Nie czytaj - ku przestrodze

Blog ten powstał z myślą o tym aby podpowiadać Wam co warto robić w wolnym czasie, jakie rozrywki są moim subiektywnym zdaniem godne polecenia.


Dziś jednak o tym czego nie warto robić i na co nie warto poświęcać swojego wolnego czasu.

Książki serii Zmierzch – ponoć biją rekordy popularności, mają wielu fanów na całym świecie.
Pytam się - DLACZEGO? 

Nie będę się rozwodzić nad treścią, bo moim zdaniem nie warto. 
Przeczytałam 2 części. Sama się sobie dziwię, że to zrobiłam. Pierwszą część przeczytałam w pracy jakieś 2 - 3 lata temu. Miałam wtedy strasznie nudą pracę i wtedy czytanie tej książki było o wiele lepszym wyjściem niż  siedzenie i patrzenie w sufit. Poz tym byłam ciekawa i miałam nadzieję, że jest naprawdę wciągająca. Skoro tyle się o niej wtedy mówiło w mediach wszelakich i się rozczarowałam. 









































Po drugą część tej serii sięgnęłam niedawno. Wiem mam bardzo krótką pamięć i nie potrafię się uczyć na błędach. Choć tym razem nie spodziewałam się wielkich fajerwerków, to miałam nadzieję, że będzie to jakaś rozrywka. "Księżyc w nowiu" ciągnęła się jak flaki z olejem przez jakieś 200 stron, potem na chwile zrobiło się ciekawie i nawet przez ułamek sekundy poczułam dreszczyk emocji, ale po chwili znowu zrobiło się nudno i tendencyjnie. Dla mnie to zwykłe romansidło. Może gdyby nie ten rozbudowany wątek miłosny między główną bohaterką, jednym z wampirów, było by ciekawiej.
Dziwi mnie, że seria książek jest tak popularna. Dla mnie trafia ona do katalogu z napisem „nigdy więcej” razem z najgorszą lekturą szkolną: „Dywizjon 303”. I choć seria ma więcej części ja po raz 3 nie popełnię tego błędu. i nie sięgnę po nie choćbym się miała nudzić przez cały tydzień. Nie wiem co jest gorsze dla ludzkości czytanie sagi zmierzchu czy nie czytanie książek w ogóle.
Jeśli stoicie właśnie przed dylematem kupić/wypożyczyć/ukraść którąś z książek tej serii idźcie do domu pozmieniać kanały w telewizji przyniesie Wam to zdecydowanie więcej pożytku i zaspokoi waszą potrzebę rozrywki.

Komentarze

Komentuj śmiało!